Zaproszenie | Informacje ogólne | Program ramowy i naukowy | Komitet organizacyjny | Streszczenia | Rejestracja | Zakwaterowanie | Sponsorzy | Patroni medialni |
Kategorie tematyczne streszczeń (ogólne):
Szczegółowe kategorie streszczeń dostępne są w formularzu zgłoszeniowym streszczeń na stronie www.ptkardio.konf.pl
- Zaburzenia rytmu serca
- Niewydolność serca
- Niedokrwienie / Choroba wieńcowa
- Ostre zespoły wieńcowe
- Leczenie interwencyjne / Krążenie obwodowe / Udar mózgu
- Wysiłek fizyczny / Rehabilitacja
- Epidemiologia / Prewencja
- Nadciśnienie tętnicze
- Kardiomiopatie / Choroby osierdzia / Inne
- Wrodzone wady serca / Kardiologia dziecięca
- Kardiochirurgia
- Nauki podstawowe w kardiologii
- Metody obrazowania / Komputery w kardiologii
- Intensywna opieka kardiologiczna
Prezentacje ustne:
Czas przeznaczony na przedstawienie pracy: 10minut + 5 minut dyskusji. Każda z sal obrad będzie wyposażona w projektor multimedialny oraz komputer.
Prosimy o dostarczenie nośników z prezentacją wraz z opisem zawierającym: tytuł pracy, imię i nazwisko oraz numer pracy do Pomieszczenia Przygotowawczego co najmniej 40 minut przed rozpoczęciem sesji, na której praca ma być prezentowana.
Prosimy o przygotowanie prezentacji w Power Point 2000 lub XP. Prezentacje inne niż Power Point powinny by zapisane jako samouruchamiające się lub zawierać w folderze odpowiedni program odtwarzający. Prosimy o zapisywanie prezentacji na CD-romie lub pen-drive. Filmy powinny być zapisane formacie *.avi lub *. mpg (odtwarzane Windows Media Player) i mieć bezpośrednią ścieżkę (zapisane bezpośrednio w folderze prezentacji). Jeżeli filmy były kompresowane przez Divix lub Xivid i posiadają kodeki nowsze niż z sierpnia 2006, kodeki te powinny znaleźć się w folderze z prezentacją. Prezentacje przygotowane w środowisku innym niż Windows mogą mieć nieco inny sposób wyświetlania czcionek, kolorów, wielkości okienek, itp.
Uprzejmie informujemy, że z przyczyn technicznych nie będzie możliwe wykorzystanie do prezentacji własnego laptopa lub komputera.Prezentacje plakatowe:
Sesje plakatowe będą się odbywały w piątek 22.09.2006 (sesje 1 i 2) oraz w sobotę 23.09.2006 (sesja 3). Wymiary plakatu: 120 (wysokość) x 90 (podstawa) cm. Plakat powinien zawierać tytuł pracy, nazwiska autorów i nazwę ośrodka, z którego pochodzi praca. Plakat należy umieścić w miejscu oznaczonym numerem pracy, a następnie zdjąć w godzinach podanych poniżej. Uprzejmie prosimy autorów o obecność przy plakacie w czasie przerwy kawowej. Plakaty pozostawione po oznaczonych godzinach zostaną usunięte przez obsługę kongresu.Prezentacje plakatowe moderowane:
Wybrane plakaty będą omawiame przed komisją. Prosimy autorów o przygotowanie 3 min prezentacji, po której nastąpi 2 min dyskusja w godzinach podanych poniżej.Prezentacje plakatowe E-poster:
E-postery będą wyświetlane na monitorach LCD w sesjach plakatowych. Prezentacje powinny by przygotowane tak jak do prezentacji ustnej.
Prosimy o dostarczenie do Pomieszczenia Przygotowawczego nośników z prezentacją wraz z opisem zawierającym: tytuł pracy, imię i nazwisko oraz numer pracy, co najmniej 40 minut przed rozpoczęciem sesji plakatowej, na której praca ma być prezentowana.
Podobnie jak plakaty moderowane również e-postery będą prezentowane (3min.) i dyskutowane (2 min.) przed komisją w godzinach podanych poniżej.Sesje plakatowe:
sesja 1, piątek 22.09.2006:sesja 2, piątek 22.09.2006:
- umieszczanie plakatów — 08.00-08.30
- zdejmowanie plakatów — 12.30-13.00
- dyskusja przy plakatach moderowanych — 10.00-11.00
- dyskusja przy plakatach e-poster — 10.00-11.00
sesja 3, sobota 23.09.2006:
- umieszczanie plakatów — 13.30-14.00
- zdejmowanie plakatów — 18.30-19.00
- dyskusja przy plakatach moderowanych — 16.00-17.00
- dyskusja przy plakatach e-poster — 16.00-17.00
- umieszczanie plakatów — 08.30-09.00
- zdejmowanie plakatów — 13.30-14.00
- dyskusja przy plakatach moderowanych — 10.30-11.30
- dyskusja przy plakatach e-poster — 10.30-11.30
Instrukcja zgłaszania streszczeń:
Informacje dotyczące przygotowywanych streszczeń:Informacje i wskazówki dotyczące programu rejestracji streszczeń:
- Przesłane streszczenia (w języku polskim lub angielskim) nie mogą być uprzednio publikowane ani prezentowane na zjazdach PTK.
- Ostateczny termin nadsyłania streszczeń upływa z dniem 10.04.2006 roku; streszczenia nadsyłane po terminie nie będą przyjęte.
- Streszczenia należy przesyłać wyłącznie drogą elektroniczną, poprzez zarejestrowanie się i zalogowanie do Programu Rejestracji Streszczeń znajdującego się pod adresem: www.ptkardio.konf.pl.
- Streszczenia przesłane w innej formie nie będą rozpatrywane.
- Program służy do przesyłania streszczeń naukowych drogą elektroniczną na Kongresy i Konferencje Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego.
- Z systemu mogą korzystać tylko osoby w nim zarejestrowane. Nowy użytkownik może się zarejestrować korzystając z opcji ,,Rejestracja''.
W trakcie rejestracji należy podać dane personalne, wybrać identyfikator (np. nazwisko) oraz hasło. Identyfikator, jak i hasło powinno mieć co najmniej 5 liter. Następnie, już jako zarejestrowany użytkownik, uzyskujemy pełen dostęp do programu umożliwiającego elektroniczne do programu umożliwiającego elektroniczne przesłanie streszczenia naukowego.- Dodanie nowego streszczenia lub modyfikacja danych są możliwe po zalogowaniu się w systemie. Logowanie znajduje się w ramce Zarejestrowany użytkownik.
- Bardzo prosimy o kompletne, poprawne i staranne wypełnianie danych.
- Prosimy używać polskich liter.
- Program wymaga zainstalowania przeglądarki Internet Explorer 5.5 lub nowszej.
Przyjęte prace prezentowane będą w formie ustnej, plakatowej lub elektronicznej (e–poster). Wymogi techniczne prezentacji zostaną podane wraz z informacją o akceptacji pracy do prezentacji.